خرید-و-فروش-عمده-چسب-میخچه-Dotobell
حرید عمده چسب میخچه Dotobell توسط سنا دارو پارسیان تنها نمایده انحصاری دوتوبل در ایران

فروش عمده چسب میخچه دوتوبل؛ برند DoTobell ساخت کشور ایتالیا میباشد، شرکت Do.Tobell محصولاتی تخصصی بر اساس علم و فناوری روز دنیا در خصوص میخچه، تاول، زگیل در ناحیه دست و پا و همچنین ناراحتی هایی که از طریق کفش پاهای شما احساس میکند، تولید میکند تا پاهای شما را برای هر نوع فعالیتی از پیاده‌روی روزانه گرفته تا ورزش بدنی، چه آماتور و چه حرفه ای، در حالت ایده آل نگه دارد. سنا دارو پارسیان، واردکننده اصلی و نماینده انحصاری برند Dotobell در ایران میباشد. 

مزایا چسب میخچه دوتوبل نسبت به رقبا

به جرئت میتوان گفت که تمامی چسب میخچه های موجود در بازار ایران و حتی جهان قابلیت رقابت با چسب میخچه دوتوبل را ندارند. چسب میخچه های موجود در بازار دارای علم و تکنولوژی ۱۰ سال پیش میباشند و از یک چسب و رینگ دارای اسید تشکیل شده است اما چسب میخچه دوتوبل از علم و تکنولوژی روز دنیا در ساخت آن استفاده شده است که باعث حذف رینگ و اسید شده که همین امر باعث بالا رفتن بهداشت و جلوگیری از خراب شدن پوست مصرف کننده میشود. شاید  از خودتون بپرسید پس اسید سالسیلیک کجا رفته !؟ همونطور که گفتیم چسب میخچه دوتوبل با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است، درون بسته چسب میخچه پد های دایره ای شکلی وجود دارد که این پد ها آغشته به اسید سالسیلیک میباشد و مصرف کننده فقط کافی است این پد را به محل زیگیل و یا میخچه بچسباند.

  • ساخت ایتالیا
  • تاریخ انقضا ۵ سال
  • درمان سریع و موثر میخچه و زگیل پا
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت این چسب میخچه
  • حاوی اسید سالیسیلیک با غلظت بالا و مناسب
  • دارای لایه محافظتی
  • نیازی به استفاده از قطره میخچه نیست
  • قابل استفاده برای هر سنی
  • ضمانت بازگشت وجه

فروش عمده چسب میخچه Dotobell

فروش عمده چسب میخچه DoTobell توسط سنا دارو پارسیان به عنوان تنها نماینده شرکت ایتالیایی در ایران انجام میپذیرد، برای خرید عمده چسب میخچه Do.Tobell، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته شده است. مشتریان برای خرید عمده چسب میخچه می‌توانند از تخفیف‌های ویژه ای بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، می‌توانید با یکی از شماره های تلفن ۰۲۱۷۷۶۷۹۰۴۱ – ۰۲۱۷۷۶۵۱۶۵۴ – ۰۲۱۷۷۶۸۷۳۲۸  تماس بگیرید و یا فرم پایین این صفحه را پر کنید.‌

چسب میخچه Do.Tobell (عمده)

۲,۰۴۰,۰۰۰ تومان۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • کشور سازنده: ایتالیا 🇮🇹
  • نسل جدید چسب میخچه دنیا
  • سنا دارو پارسیان نماینده انحصاری دوتوبل در ایران
  • درمان سریع و موثر میخچه با استفاده از علم و فناوری های پیشرفته و به روز دنیا
  • تضمین کیفیت و اصالت کالا
  • سال تولید ۲۰۲۳
  • تاریخ انقضا ۵ سال

خرید عمده چسب میخچه دوتوبل

شما به عنوان خریدار عمدهِ هر محصولی قطعا براتون مهم است که بتوانید از وارد کننده اصلی جنس را تهیه کنید تا هم از اصالت محصول خیالتان راحت باشد و هم از کمترین قیمت را جهت تهیه اجناس بپردازید. خرید عمده چسب میخچه DoTobell از سنا دارو پارسیان مزایایی دارد که در زیر به چند مورد اشاره میکنیم.

فرم مشاوره و خرید چسب میخچه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص چسب میخچه DoTobell شما میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

شرکت سنا دارو پارسیان متعهد به ارسال در کوتاه ترین زمان، پایین ترین قیمت و از همه مهم ترین ارسال یک محصول با کیفیت، اصیل و اورجینال میباشد، پس شما هم در وقت خود صرفه جویی میکنید و هم در پول خود صرفه جویی میکنید. برای خرید و یا مشاوره در خصوص چسب میخچه DotoBell کافیه فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند.

مشخصات فردی(ضروری)
خرید عمده چسب میخچه Dotobell

مزایا خرید عمده چسب میخچه Dotobell از سنا دارو پارسیان

با خرید عمده چسب میخچه از سنا دارو پارسیان شما از امتیازاتی بهره‌مند میشود که برخی موارد آن در زیر اشاره شده است، سنا دارو پارسیان به عنوان اولین و تنها نماینده دوتوبل در ایران، فروش عمده چسب میخچه DoTobell را در سال های اخیر در اختیار داشته است.

  1. تنها وارد کننده رسمی Dotobell سنا دارو پارسیان میباشد به همین دلیل اطمینان پیدا خواهید کرد که جنس اصل و اورجینال را دریافت خواهید کرد.
  2. سابقه فعالیت شرکت سنا دارو پارسیان در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی
  3. اعتبار و تجربه شرکت سنا دارو پارسیان
  4. کیفیت محصولات Do.tobell و ضمانت آن توسط شرکت سنا دارو پارسیان
  5. قیمت مناسب خرید عمده محصولات Do.tobell در مقایسه با رقبا به دلیل حذف واسطه ها
  6. خدمات ویژه شرکت سنا دارو پارسیان برای خرید عمده
  7. دریافت محصولات در کمترین زمان
  8.  و موارد دیگر که میتوانید تلفنی از طریق مشاوران ما مطلع شوید

اطلاعات بیشتر در خصوص چسب میخچه دوتوبل

چسب میخچه Do.Tobell ساخت کشور ایتالیا یک نوع چسب موضعی جهت از بین بردن میخچه و زگیل دست و پا شما می باشد که حاوی اسید سالیسیلیک اسید ۴۰ درصد بوده، به دلیل استفاده از علم و فناوری روز دنیا این چسب میخچه نیازی به استفاده از قطره میخچه ندارد. این چسب میخچه سریع ترین و موثرین راه درمان میخچه در دنیا میباشد و همچنین به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتری در برابر عفونت از شما محافطت میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شرکت سنا دارو پارسیان، طی سال‌های گذشته، موفق به فروش بیش از ۱ میلیون عدد چسب میخچه Do.tobell در ایران شده است.

سری جدید واردات چسب میخچه دوتوبل

سنا دارو پارسیان به عنوان تنها وارد کننده رسمی شرکت ایتالیایی دوتوبل در ایران  بسته های جدید چسب میخچه دوتوبل را به تازگی از گمرک ترخیص کرده و آماده فروش آن به صورت عمده به شما متقاضیان گرامی میباشد. فراموش نکنید که سنا دارو پارسیان نماینده انحصاری  دوتوبل در ایران میباشد و شما با خرید عمده چسب میخچه ایتالیایی دوتوبل از سنا دارو پارسیان تمام واسطه ها را حذف کرده اید که این امر باعث میشود هم محصول با بهترین قیمت خریداری شود و هم اطمینان پیدا میکنید که محصول اصل و اورجینال و با تاریخ تولید جدید دست شما خواهد رسید.