بهترین چسب میخچه

چسب میخچه Dotobell: درمان سریع و موثر میخچه و زگیل

میخچه و زگیل پا مشکلات پوستی شایع هستند که می توانند دردناک و آزاردهنده باشند. چسب میخچه Do.Tobell ساخت کشور ایتالیا یک محصول موثر و ایمن برای درمان این مشکلات است.

چسب میخچه Dotobell حاوی اسید سالیسیلیک با غلظت بالا است که به نرم شدن و از بین بردن بافت میخچه و زگیل کمک می کند. این چسب همچنین دارای یک لایه محافظتی است که از پوست اطراف میخچه یا زگیل در برابر آسیب محافظت می کند.

چسب میخچه Dotobell را می توان به راحتی روی میخچه یا زگیل چسباند و نیازی به استفاده از قطره میخچه ندارد. این چسب را می توان برای درمان میخچه و زگیل پا در هر سنی استفاده کرد. با استفاده از چسب میخچه Dotobell می توانید به راحتی و بدون درد از شر میخچه و زگیل پا خلاص شوید. این چسب دارای ضمانت بازگشت وجه است، بنابراین می توانید آن را بدون ریسک امتحان کنید.

مزایای استفاده از چسب میخچه Dotobell:

  • درمان سریع و موثر میخچه و زگیل پا
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت این چسب میخچه
  • حاوی اسید سالیسیلیک با غلظت بالا و مناسب
  • دارای لایه محافظتی
  • نیازی به استفاده از قطره میخچه نیست
  • قابل استفاده برای هر سنی
  • ضمانت بازگشت وجه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

راه های تماس:

۰۲۱۷۷۶۷۹۰۴۱ – ۰۲۱۷۷۶۵۱۶۵۴ – ۰۲۱۷۷۶۸۷۳۲۸۰۹۳۳۵۵۸۳۳۶۹

با تکنولوژی و علم روز دنیا، میخچه و زگیل پا را از بین ببرید

چسب میخچه Dotobell با استفاده از علم و فناوری های پیشرفته، میخچه و زگیل پا را به طور موثر و ایمن از بین می برد. این چسب حاوی اسید سالیسیلیک با غلظت بالا است که به نرم شدن و از بین بردن بافت میخچه و زگیل کمک می کند. این چسب همچنین دارای یک لایه محافظتی است که از پوست اطراف میخچه یا زگیل در برابر آسیب محافظت می کند. با استفاده از چسب میخچه Dotobell می توانید به سرعت و بدون درد از شر میخچه و زگیل پا خلاص شوید.

تفاوت چسب میخچه Dotobell با دیگر برندهای بازار

چسب میخچه های موجود در بازار ایران و حتی جهان در رقابت با چسب میخچه دوتوبل به طروز یقین یه بازنده هستند. همه چیز در دنیا تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی و علم قرار گرفته، چسب میخچه هم از این قضیه مستثنا نبوده، چسب میخچه Dotobell با استفاده از فناوری های پیشرفته ساخته شده از این جهت هم از نظر ظاهری با چسب میخچه های قدیمی متفاوت میباشد و هم از نظر تاثیر و کارایی. چسب میخچه های موجود در بازار دارای علم و تکنولوژی ۱۰ سال پیش میباشند و از یک چسب و رینگ دارای اسید تشکیل شده اند اما چسب میخچه دوتوبل از علم و تکنولوژی روز دنیا در ساخت آن استفاده شده است که باعث حذف رینگ و اسید شده که همین امر باعث بالا رفتن بهداشت و جلوگیری از خراب شدن پوست مصرف کننده میشود. درون بسته چسب میخچه پد های دایره ای شکلی وجود دارد که این پد ها آغشته به اسید سالسیلیک میباشد و مصرف کننده فقط کافی است این پد را به محل زیگیل و یا میخچه بچسباند. در این ویدیو به مقایسه چسب میخچه Dotobell با دیگر برندهای بازار پرداخته ایم. 

حس خوب راه رفتن با چسب میخچه Dotobell

میخچه و زگیل پا می توانند مانند یک سنگ سنگین روی پاهای شما باشند. آنها می توانند دردناک، ناراحت کننده و حتی شرم آور باشند. اما با چسب میخچه Dotobell، می توانید این مشکلات را برای همیشه فراموش کنید.

چسب میخچه Dotobell یک محصول موثر و ایمن است که به شما کمک می کند تا میخچه و زگیل پا را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرید. این چسب حاوی اسید سالیسیلیک با غلظت بالا است که به نرم شدن و از بین بردن بافت میخچه و زگیل کمک می کند و از همه مهم تر پوست شما رو مثل چسب میخچه های قدیمی خراب نمیکند.

بهترین چسب میخچه دنیا

چسب میخچه Dotobell به دلیل تاثیر بسیار سریع در درمان میخچه در دنیا به عنوان بهترین چسب میخچه شناخته میشود. این چسب میخچه ساخت کشور ایتالیا است و توسط شرکت سننا دارو پارسیان به عنوان تنها واردکننده رسمی در ایران عرضه می شود.

طرز استفاده از چسب میخچه

چسب میخچه Dotobell با استفاده از فناوری های پیشرفته، ساخته شده از این جهت از نظر ظاهری با چسب میخچه های قدیمی متفاوت میباشد و برای خیلی از مردم نحوه استفاده از آن سوال شده است. طرز استفاده از چسب میخچه Dotobell بسیار آسان میباشد، ما در این ویدیو کوتاه نحوه استفاده از چسب میخچه دوتوبل را توضیح داده ایم این چسب حاوی اسید سالیسیلیک با غلظت بالا است که به نرم شدن و از بین بردن بافت میخچه و زگیل در کوتاه ترین زمان ممکن کمک می کند و می توانید به سرعت و بدون درد از شر میخچه و زگیل پا خلاص شوید.

وارد کنند رسمی چسب میخچه DotoBell

شرکت سنا دارو پارسیان با بیش از یک دهه سابقه در زمینه تولید و توزیع تجهیزات پزشکی بیمارستانی در ایران در سال  ۱۳۹۸ به دلیل نبود اقلام باکیفیت موفق و همچنین محصول به روز دنیا در ایران به دریافت نمایندگی انحصاری از شرکت DO. Tobell ایتالیا پرداخت و از آن زمان تاکنون تنها نماینده رسمی شرکت دوتوبل در ایران است. شما میتوانید این محصول را به صورت عمده از سنا دارو پارسیان با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه فرمایید.

چسب میخچه Do.Tobell (عمده)

۲,۰۴۰,۰۰۰ تومان۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • کشور سازنده: ایتالیا 🇮🇹
  • نسل جدید چسب میخچه دنیا
  • سنا دارو پارسیان نماینده انحصاری دوتوبل در ایران
  • درمان سریع و موثر میخچه با استفاده از علم و فناوری های پیشرفته و به روز دنیا
  • تضمین کیفیت و اصالت کالا
  • سال تولید ۲۰۲۳
  • تاریخ انقضا ۵ سال